Janusz Szostak Janusz Szostak
286
BLOG

Odszedł Andrzej Kern

Janusz Szostak Janusz Szostak Polityka Obserwuj notkę 6

 Zasmuciła mnie dziś ta wiadomosć: "Zmarł Andrzej Kern, łódzki adwokat, wicemarszałek Sejmu pierwszej kadencji z ramienia Porozumienia Obywatelskiego Centrum." <\/p>

Poznałem go gdy był wicemarszałkiem sejmu,zajmowałem się ucieczką jego córki Moniki, którą bardzo kochał. Bylem bardzo blisko tych wydarzeń. Historię ucieczki śledzila cała Polska za pośrednictwem mediów, które kpiły z ojcowskiej miłości. Nawet Lech Wałęsa zajął się tą sprawą, przyznać trzeba, że zrobił to mądrze, jak ojciec. Takich jednak bylo niewielu. Tą historię wykorzystano wówczas nie tylko przeciwko Kernowi,  ale także przeciwko PC i Jarosławowi Kaczyńskiemu. Za ucieczką Moniki Kern stał Janusz Baranowski polityk - gangster z Częstochowy członek  władz KLD -partii Tuska.
Media opluwały wówczas Kerna i PC, włączył się w to Marek Piwowski swym kiepskim filmem. Piwowski, który już wiemy,że był agentem SB. Dla córki Kern rozstał się z polityką. Skrzywdzono go! Gdy Monika wróciła do rodziców media już  o tym się nie rozpisywały.
Andrzej  Kern napisał w jednej ze swoich książek kilka ciepłych słów o mnie.  Cenię bardzo te opinie. Będzie mi go brakować. <\/p>

Lubię ludzi, lecz sam bywam nieznośny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka